søndag den 9. februar 2014

Den pædagogiske sok version 2 er på vej

Den lader vente lidt på sig, men den er på vej - den pædagogiske sok version 2. I mellemtiden har jeg lagt en opskrift på raggsokker op her. Det er nok den længste opskrift på sokker i nogensinde har set. Det er helt bevidst at jeg har skrevet noter og forklaringer ind i selve opskriften.

Alle har deres egen måde at strikke sokker på - men det er ikke altid  lige til (i hvert fald som begynder) at forstå hvorfor nogle strikker en indtagning r når andre strikker dr r - og kan det virkelig være rigtigt at jeg skal vende arbejdet når der stadig er masker tilbage på pinden? ...hvad betyder det overhovedet at vende arbejdet? Det er nogle af de ting jeg forsøger at give svar på i min laaange opskrift på raggsokker.

Hvis du er helt nybegynder virker min opskrift måske uoverkommelig - jeg håber den bliver lettere at forstå, når billeder af den pædagogiske sok version 2 kan akkompagnere den. Der går nok ikke så lang tid endnu.



Den pædagogiske sok version 2. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar